אטרקציות מיוחדות  לבר או לת מצווה מצווה של "ראשים רוקדים"  יהפכו כל אירוע למיוחד! 

 אולפן וידאו נייד המפיק קליפים מדליקים בהשתתפות אורחי האירוע תוך 5 דקות.

  • צוות שלנו מרכיב את האולפן לפני האירוע.
  • אולפן ראשים רוקדים  לא דורש הרבה מקום.  2 מטר מרובע מספיקים.
  • האורחים נכנסים, בוחרים ממגוון ענק של הקליפים ומצטלמים בכיף בזוגות.
  • בזמן הקלטה חבריכם צופים בקליפ על המסך, דבר המוסיף לחוויה.
  • המשתתפים מקבלים דיסק, מזכרת מקורית מהאירוע תוך 3 דקות מסיום ההקלטה! 
  • ניתן להוסיף לוגו על גבי הקליפ כדי שבכל צפייה האורחים ייזכרו בחגיגה מיוחדת שלכם.

איך זה עובד?

אטרקציה לאירועי
בר מצווה הנו אירוע של פעם בחיים והוא משמשת כמעין טקס מעבר, או במילים אחרות, מעין צעד ראשון שילדים עושים בעולם המבוגרים. בגלל שזהו רגע כל כך חד פעמי בחיים, חשוב לאנשים רבים שחגיגת האירוע המיוחד תהיה בלתי נשכחת למשך שנים. אם גם אתם חולמים על בר מצווה מיוחדת ומקורית, אחת הדרכים להפוך אירוע סטנדרטי לאירוע בלתי נשכח היא על ידי שילוב של אטרקציות מיוחדות לבר מצווה, בתוך התכנית האומנותית.
אם אינכם יודעים מה המשמעות של אטרקציה מיוחדת לבר מצווה, התשובה היא פשוטה. אטרקציות מיוחדות לבר מצווה הן בדרך כלל גימיקים שישדרגו כל מסיבה פשוטה ויהפכו אותה לשיחת היום של הכיתה והמשפחה.

דוגמאות קליפים מוקלטים

אטרקציה לאירועי

מזמינים ומקבלים:

  • אנשי צוות לאורך כל האירוע – שעוזרים בכל התהליך.
  • האטרקציה שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח!
  •  אולפן וידאו נייד ומקורי מהוליווד –  אטרקציה מהדור החדש.
  • הקלטות ללא הגבלה - מזכרת לכל אחד מהחגיגה שלכם.

לרוב, ישנו הבדל ממש מינורי בין אטרקציות לבת מצווה לבין אטרקציות שמתאימות לבר מצווה בכל מקום אחר החל במסעדה ועד הבית. אבל בכל זאת, לפני שאתם בוחרים, תדאגו לוודא שהאטרקציה שבחרתם לציון היום המיוחד שלכם תתאים לאירוע בצורה הכי טובה.

מחפשים אטרקציות מיוחדות לאירוע? מעולה. כדי שההפעלה שבחרתם תמלא את מטרתה ותשעשע את האורחים, חשוב לוודא כי היא מתאימה במאפייניה לכל הגילאים או הסוגים של האורחים. ישנן אטרקציות מיוחדות לבר מצווה שמתאימות רק לילדים, בעוד שאחרות, יתאימו יותר לעולם המבוגרים. אטרקציה אפקטיבית אם כך, היא כזו שתיתן מענה לכל האורחים ללא יוצא מן הכלל!

אין זה משנה אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה באולם או אטרקציות לבר מצווה בבית, אטרקציה מוצלחת במיוחד תעשה את העבודה בכל מקרה וככזו, היא צריכה להתאים לכל סוגי הקהל ולהיות רלוונטית בכל מיקום אפשרי. מחפשים אטרקציות מיוחדות? לנו, בראשים רוקדים, יש פתרון בידורי חוויתי במיוחד בשביל האירוע שלכם. בראשים רוקדים אנו מקצים לכם אולפן נייד שיצלם עבור האורחים שלכם קליפ ייחודי בחמש דקות, אותו הם יוכלו לקחת כמזכרת הביתה ולשוב ולראות את עצמם מבלי להפסיק.

בין אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לבר מצווה ובין אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה בידורית של פעם בחיים, התקשרו עכשיו למספר 0526493983 להזמנת האולפן הנייד שלנו או לקבלת פרטים נוספים.

נגישות
Call Now Button