מחפשים אטרקציות לבת מצווה, הפעלות לבת מצווה מיוחדות ?

אולפן וידאו נייד "ראשים רוקדים" המפיק קליפים מדליקים בהשתתפות אורחי האירוע תוך 5 דקות פתרון מושלם עבורכם!

  • צוות שלנו מרכיב את האולפן לפני האירוע.
  • אולפן ראשים רוקדים  לא דורש הרבה מקום.  2 מטר מרובע מספיקים.
  • האורחים נכנסים, בוחרים ממגוון ענק של הקליפים ומצטלמים בכיף בזוגות.
  • בזמן הקלטה חבריכם צופים בקליפ על המסך, דבר המוסיף לחוויה.
  • המשתתפים מקבלים דיסק, מזכרת מקורית מהאירוע תוך 3 דקות מסיום ההקלטה! 
  • ניתן להוסיף לוגו על גבי הקליפ כדי שבכל צפייה האורחים ייזכרו בחגיגה מיוחדת שלכם.

איך זה עובד?

אטרקציה לאירועי

אטרקציות לבת ובר מצווה – מה האפשרויות שלי? אילו רעיונות יש לאטרקציות מיוחדות? ואיזו אטרקציה מקורית במיוחד אפשר להזמין?

אירועים כמו בר ובת מצווה אלו הם אירועים מכוננים בהם הכוכבים הראשיים עד לפני רגע קט היו ילדים והנה הם עושים את צעדם הראשון בעולם המבוגרים, לכן לא פעם אירועים אלו מאוד מושקעים. ישנן דרכים שונות ומגוונות להפוך אירוע של בר ובת מצווה למיוחד החל מעיצוב המקום, דרך התכנית האומנותית וכלה בשילוב אטרקציות לבת ובר מצווה, שבשנים האחרונות הפכו ממש לתנאי הכרחי. יחד עם זאת, כמו אנשים רבים, לא הייתם רוצים להפיק אירוע סטנדרטי ושגרתי, מה שהופך את הבחירה למאתגרת במיוחד.

כדי להקל עליכם לבחור את האטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח, מבין כל המגוון של אטרקציות לבר ובת מצווה שקיים שם בשוק, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מקוריים.

אטרקציות מיוחדות לבתבר מצווה

אטרקציות מיוחדות לבת\בר מצווה

היות ומדובר באירוע המיועד לילדים, בעת בחירת אטרקציות לבר ובת מצווה השמיים הם הגבול ואתם יכולים לפנות לכמה וכמה כיוונים, החל ממתקנים מתנפחים, דרך דוכני אוכל ומזון מהיר, לבנות שבחבורה – עמדות איפור וקעקועים, ועד לחלוקת מזכרות לאורחים. כמובן שקיימים אינסוף רעיונות מיוחדים, וכדי להגיע אליהם, אתם פשוט יכולים גם לבקש "גלגל הצלה" מהילדים וכך לזכות למעט הכוונה לגבי סוג האטרקציות לבר ובת מצווה שהם היו רוצים.

אטרקציה מקורית לאירוע שלכם

בתחום רווי כמו של אטרקציות לבר ובת מצווה ישנם המון גימיקים מיוחדים מהם תוכלו לבחור וכך להפוך את החגיגה לעולם ומלואו ולהבטיח כי האירוע שלכם לא ישכח במהרה. רבים האירועים בהם כחלק מההפתעה, המשפחה או החברים עורכים סרט וידאו או מצגת. הנה טוויסט – מה דעתכם להפיק סרט מצחיק ומקורי שייחקק בליבם של האורחים? סרטון הומוריסטי המשלב את בני המשפחה או החברים, ישאיר לאורחים ללא ספק משהו לדבר עליו לתקופה ארוכה...

כל האטרקציות המיוחדות והמקוריות במקום אחד!

אנו בראשים רוקדים מזמינים אתכם ליהנות מאטרקציה מקורית, שלא תשאיר את המשתתפים אדישים - מבין כל סוגי אטרקציות לבת ובר מצווה הקיימות, כזו שתעניק לכם פתרון מושלם: גם תשמש כחלק מהתכנית האומנותית וגם תספק תעסוקה לאורחים מכל הגילאים.

לפרטים נוספים ולקבלת הסבר אודות האטרקציה הייחודית שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כבר עכשיו ולזכות לחוויה ייחודית של פעם בחיים!

 חשוב!!  מספר האולפנים מוגבלתמהרו לשריין את החוויה מראש!

מזמינים ומקבלים:

  • אנשי צוות לאורך כל האירוע – שעוזרים בכל התהליך.
  • האטרקציה שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח!
  •  אולפן וידאו נייד ומקורי מהוליווד –  אטרקציה מהדור החדש.
  • הקלטות ללא הגבלה - מזכרת לכל אחד מהחגיגה שלכם.

דוגמאות קליפים מוקלטים

אטרקציה לאירועי

אטרקציות לבת מצווה באולם ובכל מקום

אירוע שמתרחש במקום סגור, כמו בר\בת מצווה באולם, אינו מאפשר הרבה מאוד הפעלות, פעילויות ואטרקציות מיוחדות לאירועים שאפשריות רק במקומות פתוחים ותחת כיפת השמיים ולכן, כאשר מבקשים למצוא אטרקציות לבת מצווה באולם או רעיון לבר\בת מצווה באולם, חשוב לחפש את הפיתרון הנכון והאיכותי, זה שיבטיח כי גם האורחים יפיקו ממנו את המיטב ואת המרב וגם כלת האירוע תזכור את האטרקציה של בת המצווה שלה לאורך שנים.
אטרקציות לבת מצווה באולם רצוי שתהיינה בעלות אופי מוזיקלי, צבעוני ושמח מכיוון שמטרת כל אטרקציה לבת מצווה באולם, בכל מקום שהוא, היא רק ליצור אווירה של כיף, של הנאה ושל זיכרון בלתי נשכח, כזה שאפשר לקחת הביתה. אם ההפעלה של חברת קליפ מדליק, המציגה את ראשים מרקדים, מובטח לכל חוגגת כי אורחיה, חבריה ומשפחתה יזכו לחוויה של פעם בחיים ולאטרקציית בת מצווה שלאולם, ולעולם, הם לא ישכחו.

על מנת להבין על מה מדובר, להבטיח את קיום האטרקציה אצלכם באירוע ולראות בעיניים על מה כולם מדברים, אתם מוזמנים לבקר באתר, ליצור קשר ולהבטיח כי גם לכם יהיה קליפ מדליק באירוע.

נגישות
Call Now Button