אטרקציות לבר מצווה בלתי נשכחת!

 אולפן וידאו נייד המפיק קליפים מדליקים בהשתתפות אורחי האירוע תוך 5 דקות.

  • צוות שלנו מרכיב את האולפן לפני האירוע.
  • אולפן ראשים רוקדים  לא דורש הרבה מקום.  2 מטר מרובע מספיקים.
  • האורחים נכנסים, בוחרים ממגוון ענק של הקליפים ומצטלמים בכיף בזוגות.
  • בזמן הקלטה חבריכם צופים בקליפ על המסך, דבר המוסיף לחוויה.
  • המשתתפים מקבלים דיסק, מזכרת מקורית מהאירוע תוך 3 דקות מסיום ההקלטה! 
  • ניתן להוסיף לוגו על גבי הקליפ כדי שבכל צפייה האורחים ייזכרו בחגיגה מיוחדת שלכם.

איך זה עובד?

אטרקציה לאירועי

אילו אטרקציות לבר מצווה קיימות?

סוף סוף גיל 13 הגיע ואתו, הזמן לחגוג. מיקום - יש. מוזמנים – יש. קייטרינג איכותי – יש. ומה עם אטרקציות מיוחדות? אטרקציות לבר מצווה הפכו בשנים האחרונות לפריט חובה ממש כמו השמלה של האימא של חתן בר המצווה. הן שם, הן בשיא תפארתן ואי אפשר לוותר עליהן. בשום צורה. אז אילו אטרקציות לבר מצווה קיימות?

ישנם סוגים שונים של אטרקציות לבר מצווה או לבת מצווה

חלקם נפוצים יותר ואחרים פחות. אם אתם מחפשים אטרקציה לבר מצווה תגלו שישנו מבחר נרחב וחלק מהן אף הפכו לחלק בלתי נפרד מאירועים כמו למשל מגנטים או זוהרים.

על אף שאטרקציות מסוג זה נחשבות למעין גולת הכותרת של כל בר מצווה אטרקציות כאלו הן כבר כל כך שכיחות עד כי אינן נחשבות לאטרקציות כלל. לכן, אם אתם מעוניינים להפוך חגיגת בר מצווה ממוצעת לבלתי נשכחת שלבו בחגיגת בר מצווה אטרקציות מיוחדות במיוחד.

אם אתם מחפשים אטרקציות ייחודיות ובלתי נשכחות, אנו בראשים רוקדים מציעים לכם אטרקציה של פעם בחיים.  אך מה מייחד אותה מאטרקציות אחרות? היא אינה משאירה את המשתתפים אדישים. דמיינו לכם את עצמכם מקליטים קליפ מקצועי שראשכם מופיע על גופם של טובי האמנים? המתכון להצלחה פשוט וקל – הקליפ מצולם תוך 5 דקות, תהליך הצילום מצחיק עד דמעות ומשודר בפני קהל האורחים לייב. ובסוף ההקלטה יוענק דיסק של הקליפ למשתתפים וישאיר להם מזכרת מהאירוע שלכם לכל החיים.

צרו אתנו קשר עכשיו במספר 0526493983 ותרוויחו אטרקציה חווייתית לבר מצווה כמו גם לכל סוגי האירועים.

לאחר שתצפו בדוגמא, אנו משוכנעים שגם אתם תבינו מיד כי לא תוכלו למצוא אטרקציה לבר מצווה שהיא יותר מוצלחת לאורך האירוע עצמו, ומשאירה גם זכרון נצחי מבר המצווה, שילווה את הבחור הצעיר ואת האורחים במסיבה למשך שנים ארוכות, וניתן יהיה להראות אותם גם לנכדים!

בכל בר מצווה אטרקציות שונות כי לא כל האטרקציות מתאימות לכל סוגי האירועים. היתרון בראשים רוקדים, שהנה אטרקציה לבר מצווה מצחיקה וחווייתית, שמשמשת כתכנית בידורית לכל סוגי האורחים ובכל הגילאים. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?  צרו אתנו קשר עכשיו במספר 0526493983

דוגמאות קליפים מוקלטים

אטרקציה לאירועי

מזמינים ומקבלים:

  • אנשי צוות לאורך כל האירוע – שעוזרים בכל התהליך.
  • האטרקציה שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח!
  •  אולפן וידאו נייד ומקורי מהוליווד –  אטרקציה מהדור החדש.
  • הקלטות ללא הגבלה - מזכרת לכל אחד מהחגיגה שלכם.

אטרקציות לבת מצווה באולם ובכל מקום

אירוע שמתרחש במקום סגור, כמו ברבת מצווה באולם, אינו מאפשר הרבה מאוד הפעלות, פעילויות ואטרקציות מיוחדות לאירועים שאפשריות רק במקומות פתוחים ותחת כיפת השמיים ולכן, כאשר מבקשים למצוא אטרקציות לבת מצווה באולם או רעיון לברבת מצווה באולם, חשוב לחפש את הפיתרון הנכון והאיכותי, זה שיבטיח כי גם האורחים יפיקו ממנו את המיטב ואת המרב וגם כלת האירוע תזכור את האטרקציה של בת המצווה שלה לאורך שנים.
אטרקציות לבת מצווה באולם רצוי שתהיינה בעלות אופי מוזיקלי, צבעוני ושמח מכיוון שמטרת כל אטרקציה לבת מצווה באולם, בכל מקום שהוא, היא רק ליצור אווירה של כיף, של הנאה ושל זיכרון בלתי נשכח, כזה שאפשר לקחת הביתה. אם ההפעלה של חברת קליפ מדליק, המציגה את ראשים מרקדים, מובטח לכל חוגגת כי אורחיה, חבריה ומשפחתה יזכו לחוויה של פעם בחיים ולאטרקציית בת מצווה שלאולם, ולעולם, הם לא ישכחו.

על מנת להבין על מה מדובר, להבטיח את קיום האטרקציה אצלכם באירוע ולראות בעיניים על מה כולם מדברים, אתם מוזמנים לבקר באתר, ליצור קשר ולהבטיח כי גם לכם יהיה קליפ מדליק באירוע.

נגישות
Call Now Button